10 razloga zašto žena želi da te ubije tokom PMS-a !


Žene su magična stvorenja iz čijih duša izlaze lale, a iz svake pore im se šire opojni mirisi ruža. Osim jedno pet dana u mjesecu kad se vaše divne dame pretvaraju u krvožedna čudovišta i žele da vam otkinu glavu za svaku sitnicu. Zašto je to tako? Šatro.info za vas donosi pregled top razloga zbog kojih vaša žena/djevojka/prijateljica želi da vam skrati visinu za glavu.

1.Imaš penis i nemaš menstruaciju! – O ti crna osobo, nit znaš niti ćeš ikada znati kako je to kad ti duša na nos izlazi dok pokušavaš da ishendlaš sve dnevne obaveze.

2. Gladna sam – Gladna sam i ti si kriv jer ne kuhaš i nisi mi kupio hranu i da li ti mene uopće i voliš?

3. Žedna sam – Ne bi se sjetio da ja volim mlijeko jednoroga sa kapljicom suze Emine Jahović? Normalno da ne bi, samo an sebe misliš, nikad na mene, eto.

4. Dišeš – ZAŠTO tako jako pušeš u mene dok dišeš? Osjetljiva sam i ove moje promjene hormona ti nikad nećeš skontati i eto nisam ti lijepa više.

5. Nisi donio čokoladu – Jednom mjesečno ti je žao potrošiti 2 KM na čokoladu a onoj kuravi Maji bi je kupovao svaki dan. Oči ću i njoj i tebi da iskopam.

6. Mirišeš prejako – Fuj nosiš onaj parfem što sam ti ga ja poklonila, ne moraš se kupati u njemu. Fuj.

7. Puhnuo je vjetar – I sad mi je sjebao kosu i ti si kriv što si fukara koja nema auto.

8. Lajkala ti je kolegica s posla koja ima 60 godina sliku, dakle kurvaš se.

9. Nisi me nazvao 12.4.2008. godine u 14:35:26 kad sam ono nokat polomila. A Maju bi zvao kurvo muška!

10. Nemaš jajnike i ne znaš kako je strašno kihnuti dok imaš.



Izvor: satro.info

Primjedbe